Wilt u uw email ontvangen op uw laptop computer, desktop, MacBook, iMac, iPhone, iPad of een ander type smartphone of tablet? Ook hierbij kan ik u ondersteuning bieden. Dit kan zowel op locatie als op afstand.
Maakt u bijvoorbeeld gebruik van een e-mailadres van Ziggo, Telfort, KPN, Online, Hotmail, Outlook, Live, iCloud, Gmail of Yahoo en wilt u dit niet telkens via uw webbrowser moeten openen via de webmail van uw provider, maar via uw eigen applicatie/softwareprogramma (Office Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail, Apple Mail, eM Client, etc.) of app op uw smartphone of tablet? Geen probleem!
Weet u tijdens het instellen niet of u het beste POP3 of IMAP kunt kiezen, of waar u de SMTP-instellingen of andere serverinstellingen van uw provider kunt vinden?
Ook problemen/foutmeldingen bij de ontvangst of het verzenden van email, het maken van een back-up van uw mails en/of contactpersonen of het overstappen en overzetten naar een nieuw e-mailprogramma/provider kan ik spoedig voor u in orde maken.
In de praktijk kom ik heel vaak tegen dat men het lastig vindt om accounts en wachtwoorden op een overzichtelijke manier te ordenen. Logisch ook, want voor elk account een ander wachtwoord valt ook niet mee om dat goed georganiseerd te houden. Ook dit behoort tot één van mijn services. In de loop van een gesprek blijkt vaak dat mensen moeite hebben met het onderscheiden en ordenen van hun online accounts. Zeker wanneer er meerdere accounts zijn waarbij hetzelfde e-mailadres gebruikt wordt, maar verschillende wachtwoorden. Daar gaat het héél vaak mis! De ervaring leert dat mensen het dan over het algemeen heel prettig vinden als ik een duidelijk overzicht voor ze maak waaruit blijkt tot welke dienst een bepaald account en wachtwoord behoort.
Wilt u al heel lang overstappen naar een andere emailprovider, maar overziet u de te nemen stappen niet? Ook hierin begeleid ik u van A tot Z. U kiest zelf waarbij u mijn ondersteuning wenst. Dit kan het volledige traject zijn (dus alle stappen uit handen nemen) of enkel uw email-account opnieuw instellen in het emailprogramma.
Desgewenst heb ik ook diverse (automatische) back-up methoden beschikbaar voor het maken van een back-up van uw volledige mailbox-inhoud.
Wist u dat deze werkzaamheden ook op afstand uitgevoerd kunnen worden via internet? Klik hier voor meer informatie! Ideaal voor directe ondersteuning!
Neem vrijblijvend contact met me op (ook als uw vraag er niet tussen staat):
06-18948345 of [email protected]
Maakt u bijvoorbeeld gebruik van een e-mailadres van Ziggo, Telfort, KPN, Online, Hotmail, Outlook, Live, iCloud, Gmail of Yahoo en wilt u dit niet telkens via uw webbrowser moeten openen via de webmail van uw provider, maar via uw eigen applicatie/softwareprogramma (Office Outlook, Mozilla Thunderbird, Windows Mail, Apple Mail, eM Client, etc.) of app op uw smartphone of tablet? Geen probleem!
Weet u tijdens het instellen niet of u het beste POP3 of IMAP kunt kiezen, of waar u de SMTP-instellingen of andere serverinstellingen van uw provider kunt vinden?
Ook problemen/foutmeldingen bij de ontvangst of het verzenden van email, het maken van een back-up van uw mails en/of contactpersonen of het overstappen en overzetten naar een nieuw e-mailprogramma/provider kan ik spoedig voor u in orde maken.
In de praktijk kom ik heel vaak tegen dat men het lastig vindt om accounts en wachtwoorden op een overzichtelijke manier te ordenen. Logisch ook, want voor elk account een ander wachtwoord valt ook niet mee om dat goed georganiseerd te houden. Ook dit behoort tot één van mijn services. In de loop van een gesprek blijkt vaak dat mensen moeite hebben met het onderscheiden en ordenen van hun online accounts. Zeker wanneer er meerdere accounts zijn waarbij hetzelfde e-mailadres gebruikt wordt, maar verschillende wachtwoorden. Daar gaat het héél vaak mis! De ervaring leert dat mensen het dan over het algemeen heel prettig vinden als ik een duidelijk overzicht voor ze maak waaruit blijkt tot welke dienst een bepaald account en wachtwoord behoort.
Wilt u al heel lang overstappen naar een andere emailprovider, maar overziet u de te nemen stappen niet? Ook hierin begeleid ik u van A tot Z. U kiest zelf waarbij u mijn ondersteuning wenst. Dit kan het volledige traject zijn (dus alle stappen uit handen nemen) of enkel uw email-account opnieuw instellen in het emailprogramma.
Desgewenst heb ik ook diverse (automatische) back-up methoden beschikbaar voor het maken van een back-up van uw volledige mailbox-inhoud.
Wist u dat deze werkzaamheden ook op afstand uitgevoerd kunnen worden via internet? Klik hier voor meer informatie! Ideaal voor directe ondersteuning!
Neem vrijblijvend contact met me op (ook als uw vraag er niet tussen staat):
06-18948345 of [email protected]
In o.a. de volgende plaatsen en omgeving bevinden zich onze klanten:
Alblasserdam, Barendrecht, Brandwijk, Dordrecht, Gorinchem, 's-Gravendeel, Groot-Ammers, Hardinxveld-Giessendam, Heerjansdam, Heinenoord, Hendrik-Ido-Ambacht, Kinderdijk, Klaaswaal, Maasdam, Maasdijk, Molenaarsgraaf, Mookhoek, Mijnsheerenland, Nieuw-Lekkerland, Numansdorp, Ottoland, Oud-Alblas, Oud-Beijerland, Papendrecht, Puttershoek, Ridderkerk, Rotterdam, Sliedrecht, Streefkerk, Strijen, Westmaas, Wijngaarden, Zwijndrecht en de regio's Alblasserwaard, Drechtsteden en Hoeksche Waard.
Mensen zoeken o.a. op de volgende termen: mailinstellingen, emailinstellingen, e-mailinstellingen, mail instellingen, email instellingen, e-mail instellingen, emailprobleem, e-mailprobleem, mailprobleem, emailproblemen, e-mailproblemen, mailproblemen, email probleem, e-mail probleem, mail probleem, email problemen, e-mail problemen, mail problemen, POP3-server, POP-server, POP3 server, POP server, IMAP-server, IMAP server, POP3 instellingen, IMAP instellingen, KPN planet, pop.planet.nl, imap.kpnmail.nl, smtp.kpnmail.nl, outlook.office365.com, imap-mail.outlook.com, smtp-mail.outlook.com, smtp.office365.com, pop.ziggo.nl, imap.ziggo.nl, smtp.ziggo.nl, imap.telfort.nl, smtp.telfort.nl, 993, 995, 465, 587, 110, 143, 25, inkomende mailserver, inkomende server, uitgaande mailserver, uitgaande server, SSL, TLS, STARTTLS, RealHosting.nl, Strato.nl, MijnDomein.nl, TransIP.nl, YourHosting.nl, Antagonist.nl, GoDaddy.com, iXLhosting.nl, pop.live.com, smtp.live.com, pop.gmail.com, imap.gmail.com, smtp.gmail.com, e-mail, email, foutmelding, mailfouten, mailserver, provider, XS4ALL, Ziggo, Hetnet, UPC, Telfort, KPN, Online, Hotmail.com, Outlook.com, Gmail.com, Live.com, Live.nl, iCloud.com, Yahoo.com, webmail, bedrijfsmail, Squirrelmail, Roundcube, certificaatfout, error, kan geen verbinding maken, E-mail versturen lukt niet, E-mail instellen in Outlook, .PST, .OST, .eml, .csv, Mozilla Thunderbird, Outlook 2007, Outlook 2010, Outlook 2013, Outlook 2016, Outlook 2019, Office Outlook 365, Outlook gegevensbestanden, Outlook profielen, Outlook accountinstellingen, Outlook start niet, Outlook crasht, Mozilla Thunderbird crasht, serverfout, kan niet verbinden met server, importeren, exporteren